Sunday 9 March 2014

my first Blog

  Assalamualaikum...hai kengkawan..suke untuk aku kenalkan diri.. name aku ainiey..aku ni baru je create account blog niey..baru nak mencube lar katekan.. hehe..aku buat niey pon sebab terpengaruh dengan cerita kawan aku niey..die sebok dok cerite pasal blog..best gak denga pengalaman die gi event sepetang bersama blogger..yang paling buat aku tertarik dengan cerite die, hadiah cabutan bertuah..hahaha..nampak tak keterujaannye di situ..hehe..bukan ape, saje nak merasa dapat hadiah cabutan bertuah.. ;)

   aku sebelum nie ade gak usha2 blog orang cume mase tu aku tak rase nak buat..almaklum lah, student macam aku niey agak busy..takot berhabuk and ade sarang labah2 je blog aku nie nanti..hehe.. tapi aku nak ucap tahniah la kat kawan aku niey sebab dalam masa tak sampai 24 jam die berjaya pengaruh aku untuk wat blog cam die (padahal diri sendiri yang terpengaruh) hehee.. sebenarnye aku ni tak la berapa pandai nak menulis cerite yang best but rase nak menulis tu ade..tangan gatai je ni..(type sambil garu tangan).

   aku pernah ade cite2 nak jadi penulis novel, but aku selalu terfikir, "boley ke aku jadi seorang penulis novel yang hebat and mampu ke aku menerbitkan novel yang berkualiti..?" entah..sampai sekarang aku tak de jawapan..kate orang belum cube belum tahu..katenyeerrr..hehe..kalau tak de rezeki aku dekat situ, mungkin ade kat tempat lain kan..okey lah, aku pon da kekeringan idea, otak aku pon da kering and tak mampu diperah lagi..hehe.. ape2 pon jangan lupe untuk senyum selalu..orang yang senyum ni selalu nampak mude n omeyyy angattt..tapi jangan senyum 24 jam nanti korang di cop orang gilee..hihi..last, aku nak hadiahkan korang smile yang ikhlas tande permulaan blog aku and di akhiri dengan salam..bubye uollzz... (mengeliat sambil tersenyum sampai ke telinga)


3 comments: